1 czerwca 2014

Niedziela

Do wakacji pozostał już tylko niecały miesiąc. Oceny w szkole zostały już prawie wystawione. Jak zwykle latałam cały tydzień i wszystko poprawiałam. Moja średnia nie jest zła, ale też nie należy do najlepszych.
 W następnym tygodniu jadę na wycieczkę do Zakopanego. Pomimo, że w tych dniach będzie padał deszcz, nie mogę się już jej doczekać. Kocham Zakopane!!!!! Będę tam już ósmy raz. Razem z moją koleżanką jedziemy jako najstarsze, czyli, że będziemy musiały niańczyć dzieci, a muszę przyznać, że te z mojej szkoły są strasznie denerwujące. Jako jedyna będę też miała aparat, czyli będę głównym fotografem :)
Na pewno pochwalę się tymi cudownymi widoczkami.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie za każdy komentarz.
Naprawdę motywują!!!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka