26 lipca 2014

Letnia gorączka

♥♥♥Hej♥♥♥
Dzisiaj jest strasznie gorąco. Nad jezioro nie mogę pojechać, ponieważ wykryli sinicę i kąpielisko jest zamknięte. Musiałam ochłodzić się w jakiś inny sposób, więc zaczęłam się oblewać wężem ogrodowym. Następnie wyszłam z aparatem i jak głupia latałam po tym upale za motylkami. Kiedy w końcu jeden normalny nie uciekał, a ja nad nim wisiałam, smażąc się na słońcu, podbiegł mój pies... i motylek uciekł :( Jednak nie poddałam się szukałam dalej pszczółek, motyleczków i innych owadów,jednak sąsiadka nie wytrzymała, obserwowała mnie 15 min i w końcu musiała się odezwać: A czego ty dziecko chodzisz po tym upale z tą swoją tubą. I w taki sposób zakończyła się moja zabawa w fotografa. 
Powracając do upału... 
Współczuję ludziom którzy mieszkają w bloku na ostatnim piętrze. Oni w mieszkaniu mają pewnie jak w piekarniku. Ja musiałam przenieść się na parter, bo nie mogłam już wytrzymać u siebie w pokoju. Teraz męczę się na sofie, ale przynajmniej mam przyjemny chłodek. 
Zdjęć dzisiejszych wam nie pokarzę, gdyż czuję się jak rozjechana przez samochód i nie chce mi się ich zgrać. 

9 komentarzy :

  1. Postawa godna fotografa :D Wiem co to znaczy tak latać w gorączkę z aparatem, ale zawsze potem mam tę motywacje, że udało może mi się zrobić jakieś dobre zdjęcia :))
    Świetny blog, mam nadzieję że dalej będziesz go prowadziła ^_^
    obserwujemy? :)
    my-diseased-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej świetny post czekam na więcej :) oraz zapraszam do mnie :)http://blogmateapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czasami żeby zrobić fajne zdjęcia na zajęcia do szkoły to też mnóstwo czasu poświęcam, najgorzej jak motylki uciekają ;) Pozdrawiam
    p.s: pisałaś że obserwujesz, już się odwdzięczam, niestety nie ma Cię w tych obserwatorach, sprawdź jeśli możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło się czyta. bardzo fajny blog :)
    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mieszkam na pierwszym piętrze, więc piekarnika nie ma (y) Ojeju jaki piękny łabędź :3
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcie łabędzia ;*

    wspólna obserwacja? zacznij i daj znać u mnie, to się zrewanżuję ♥ http://rosewithcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjecie :D
    pozdrawiam :)
    dizajer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każdy komentarz.
Naprawdę motywują!!!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka