24 lipca 2014

Czwartek

Hej
Jak mijają wam wakacje? Dla mnie bardzo szybko. Pamiętam jak jeszcze niedawno odbierałam świadectwo, a tu proszę połowa wakacji już za nami :) Zdecydowanie za szybko mija ten czas. Do szkoły nie chcę wracać. Będę już w 3 gimnazjum. Aż trudno w to uwierzyć. Pamiętam jak na zakończenie 3 klasy zbierałam podpisy mojej wychowawczyni na okładkach książek (u nas w szkole była taka tradycja, oczywiście wymyślona przez uczniów :) ), w 6 klasie płakałam na pożegnaniu, a tu proszę już ostatnia klasa gimnazjum. W tym roku czekają mnie testy (których się potwornie boję), bierzmowanie i najważniejsze- wybór szkoły. Nie mogę się zdecydować gdzie chciałabym się uczyć. Może będę panią biolog....
Wczoraj przyszedł mi nowy obiektyw (teleobiektyw) Nikkor AF-S DX 55-200 f/4-5.6G Specjalnie kupiłam go na Air Show. Mam nadzieję, że wyjdą mi ładne zdjęcia samolotów :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie za każdy komentarz.
Naprawdę motywują!!!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka